Przez Zieliński Jerzy

Typy dopasowań w Google Ads

To od słów kluczowych zależy, czy reklama Twojej firmy wyświetli się właśnie tym klientom, do których chcesz trafić. Proces doboru słów kluczowych zaczyna się od postawienia się na miejscu klienta i prób odgadnięcia jego sposobu myślenia. Ułatwia to określenie, pod jakimi hasłami kluczowymi, użytkownicy wyszukiwarki powinni zobaczyć Twoją reklamę. Jednak w kolejnym kroku opłaca się skorzystać z narzędzi, które pozwalają precyzyjnie dopasować listę słów kluczowych i maksymalnie wykorzystać siłę sprzedażową reklamy w Google. 

O jakie narzędzia chodzi? O typy dopasowań w Google Ads!

Chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać typy dopasowań w swojej kampanii Google Ads? Włącz poniższe video! Oglądaj, bo warto – poznasz sposób, jak ustalać stawki za kliknięcia, aby racjonalnie i maksymalnie wykorzystać typy dopasowań i wybrać najbardziej wartościowe wyrażenia kluczowe.

Google umożliwia dopasowanie wyrażeń kluczowych do różnych rodzajów zapytań składanych w wyszukiwarce. Wykorzystując odpowiednie typy dopasowań zyskasz celne kierowanie reklamy i bardziej racjonalne wykorzystanie budżetu reklamowego. Możesz zastosować wybrane z poniższych dopasowań: 

  1. [ścisłe] – reklama wyświetla się dokładnie na wskazane słowo kluczowe, także w liczbie pojedynczej i mnogiej, np. [rehabilitacja Warszawa];
  2. {do wyrażenia} – reklama wyświetla się tym użytkownikom, którzy składają zapytania uwzględniające podstawę i znaczenie wskazanego wyrażenia kluczowego np. rehabilitacja Warszawa, gabinet rehabilitacyjny Warszawa, rehabilitacja Warszawa cena;
  3. przybliżone – najszersze, pozwala na wyświetlanie reklam na wszystkie zagadnienia powiązane z danym hasłem kluczowym np. rehabilitacja po udarze, rehabilitacja Warszawa NFZ.

Odpowiednie wdrożenie i stosowanie typów dopasowań haseł kluczowych w Google Ads, a także ich racjonalna analiza, owocują rewelacyjnymi wynikami kampanii. Bądź na bieżąco z naszymi filmami na YouTube, a dowiesz się jeszcze więcej na temat dochodowego zarządzania kampaniami Google Ads!

Dodaj komentarz.

Cześć!
(włącz dźwięk)